فروش کلایمر برقی در کرج
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
فروش کلایمر برقی در کرج
نوشته شده در جمعه 15 اسفند 1399
بازدید : 827
نویسنده : امین پارسیان

فروش انواع کلایمر خارجی در کرج

برای خرید انواع کلایمر خارجی در کرج با این شماره تماس حاصل فرمائید: 09121172669

چرا پیدا کردن آپارتمان در ایران مانند نیویورک و لندن سخت است؟

 

اجاره آپارتمان قدیمی 55 متری من در تهران به پایان رسیده است و این به معنای جستجوی طولانی و دشوار دیگری برای یافتن مکان جدید است. بهانه صاحبخانه من برای بیرون راندن من این بار این بود که دخترش ، که در ماه مه از کانادا به تهران برمی گردد ، به یک مکان خودش احتیاج دارد.

با شروع سال نو ایرانی ، من جستجوی خود را برای یافتن مکانی بهتر از مکانی که از آنجا بیرون رانده شده ام آغاز می کنم: یک واحد طبقه همکف در یک ساختمان 40 ساله ، سه طبقه و 11 واحدی در خیابان دامن افشاردار نزدیک میدان ونک.

اگر برای کارهای خود نیاز به دستگاه کلایمر دارید با تهران کلایمر که در کار زمینه فروش کلایمر در کرج می باشد ، تماس بگیرید.

فروش کلایمر در کرج

در ایران ، مانند بسیاری دیگر از شهرهای بزرگ ، مردم معمولاً با پرداخت اجاره ماهانه و همچنین ودیعه ضمانت ، آپارتمان اجاره می کنند. بعضی از صاحبخانه ها ترجیح می دهند که بیشتر از اینها را بگیرند.

در تهران ، به ازای هر 30 هزار تومان اجاره ماهانه ، یک میلیون تومان - یا 10 میلیون ریال - ودیعه به طور کلی [300 دلار آمریکا] لازم است. اجاره بدون ودیعه در واقع چیزی شنیده نشده است. اجاره ماهانه آپارتمان ساکت من در خیابان دامان افشاردار 1.95 میلیون تومان بود که برای آن 15 میلیون ودیعه پرداخت کردم.

من اکنون مایلم ماهانه 2.4 میلیون برای مکان بزرگتر (حداقل 70 متر مربع) هزینه کنم. من همچنین توانسته ام در مدت یک سال 15 میلیون تومان اضافی پس انداز کنم تا دو برابر سپرده امنیتی که می توانم برای چیزی در یک محله قابل قبول بگذارم.

 

در تهران این باور گسترده وجود دارد که اختلافات اساسی بین کسانی که در شمال و جنوب زندگی می کنند وجود دارد. بسیاری این مسئله را یک مسئله تاریخی می دانند. هنگامی که ایران در اوایل تا اواسط قرن بیستم تحت سلطنت رضا شاه پهلوی در حال مدرنیزاسیون بود ، اشراف و طبقات پولدار عمدتاً به مناطق شمالی شهر نقل مکان کردند ، در حالی که طبقات فقیر و کارگر (و بسیاری از طبقات سنتی) در جنوب تهران اقامت داشتند.

خیابان ولیعصر ، طولانی ترین خیابان شمالی جنوبی در تهران ، به عنوان مكررترین نقطه مرجع در هنگام س askingال در آنجا كه یك آشنای جدید در تهران زندگی می كند ، عمل می كند. بسیاری از جوابها نیز وجود دارد و این حتی می تواند در میان دوستان و عزیزان تأثیراتی داشته باشد. تهرانی ها از اینكه می توانند پاسخ صحیحی به این س ،ال بدهند ، برای غریبه های مهمانی كه لبخندهایشان هرچه بیشتر و گسترده تر می شوند ، بسته به اینكه یك آدرس در شمال واقع شود ، حس احترام می گیرند.

حتی در محل کار، سوال غیرمعمول نیست و افراد از آن به عنوان معیار استاندارد برای قضاوت در مورد دیگران استفاده می کنند و به آن به عنوان شاخصی از چگونگی انتظار آنها برای درمان اعتماد می کنند.


ماجراجویی من برای تأمین خانه ای جدید تنها دو روز پس از آن آغاز شد که مذاکره کنندگان ایرانی و غربی توافق نامه چارچوبی را درباره برنامه هسته ای ایران منعقد کردند. متأسفانه ، اخباری که تهرانی ها را در جشن به خیابان آورد ، تاثیری در بازار مسکن نداشت و اجاره بها در تهران افزایش یافت.

در حالی که من هرگز صبر زیادی برای سوسیالیست هایی که در مورد زندگی در یک جامعه بی طبقه درگیر بودند ، نداشته ام ، اما هرگز در مورد زندگی در خیابان الهیه ، زعفرانیه ، اقدسیه ، فرمانیه یا سایر نقاط پر زرق و برق دیگر خیال نکرده ام. شمال تهران. برای من ، یک ماشین ، سفرهای گاه به گاه ، لباس های مناسب و ادکلن اولویت های بسیار بالاتری نسبت به مکان مرسوم است.

اما مسئله این است که تهران راهی برای متقاعد کردن شما دارد که مکان واقعاً همه چیز است ، و این باعث می شود که افراد بخشهای بیشتری از درآمد ماهانه خود را به اجاره اختصاص دهند.

تبلیغات

حتی اگر ما حتی با هم زندگی نمی کنیم ، دوست دختر من نیز در شرایط کنونی من نقش داشته است. او گهگاه از جای من شکایت می کرد و می گفت که اگر این به او بستگی داشته باشد ، هرگز مهمان بیشتر نخواهد داشت. بنابراین به امید تأمین مکان بزرگتر و جدیدتر - شاید یکی در حوالی میدان ونک - آماده ام ماهیانه حدود 90،000 تومان اضافی پرداخت کنم.

من می خواهم در ملاصدرا ، گاندی ، وزارا ، میرزا-شیرازی ، کریم خان ، آرژانتینی یا جایی نزدیک ابتدای خیابان آفریقا جایی کسب کنم. در مجموع سه نکته مهم برای زندگی در این خیابانها وجود دارد: اول ، شما به مناطق دیگر تهران ، میادین اصلی و ایستگاههای سریع اتوبوس و مترو دسترسی آسان دارید.

دوم ، حتی اگر آنها از اعتبار خیابان هایی مانند میرداماد و اردن برخوردار نباشند ، اما هنوز مناطق قابل احترامی هستند که بیشتر در آنها افراد تحصیل کرده و از طبقه متوسط ​​زندگی می کنند. سوم ، اجاره در آنجا بسیار کمتر از برخی مناطق مجاور و مجلل است.

مهمترین منبع برای اطلاع از خانههای موجود در تهران بخش طبقه بندی شده همشهری است ، روزنامه متعلق به دولت شهر تهران و روزنامه با بیشترین تیراژ در کشور. لیست آپارتمان ها در همشهری بر اساس اندازه است: دسته هایی برای 50 متر مربع ، 50-70 متر مربع ، بیش از 70 متر مربع ، بیش از 90 متر مربع و بیش از 100 متر مربع وجود دارد.

من فقط چند آپارتمان مناسب در رده 50-70 پیدا کردم و بیشتر لیست ها مکان هایی را در غرب تعریف می کردند ، مانند جنت آباد ، یا خیلی دورتر از جنوب ، مانند پیروزی. تنها دو یا سه منطقه ای که می خواستم از قبل زیاد به اضافه اجاره ماهانه درخواست کنند ، بنابراین بحث آنها زیاد نبود.

بسیاری از تبلیغات حتی قیمت ها را منتشر نمی کنند به این امید که افراد بیشتری برای استعلام تماس بگیرند. برخلاف آنچه انتظار داشتم ، بیشتر شماره هایی که با آنها تماس گرفتم مرا به مالکان ساختمان متصل نکرد ، بلکه به آژانس های اجاره املاک و مستغلات مرتبط بودند.

صاحبان ساختمان ها کار اجاره آپارتمان های خود را به این مکان ها واگذار می کنند ، که به امید اجاره سریعتر آگهی های اجاره ای در همشهری منتشر می شود. تماس تلفنی با این عوامل می تواند یک امر استرس زا و در نهایت بی نتیجه باشد: در هر لحظه ، آنها می توانند یک تماس گیرنده را در حالت تعلیق قرار دهند و شروع به گپ زدن با شخص دیگری کنند تا فقط تماس گیرنده اول را فراموش کنند. و حتی اگر آنقدر خوش شانس باشید که می توانید کل مکالمه را بدون قطع شدن پشت سر بگذارید ، بازهم با اطلاعات زیادی کنار نخواهید رفت. به عنوان مثال ، وقتی از مشخصات یک آپارتمان س askال می کنید ، ممکن است یک نماینده پاسخ دهد: "خوب ، من نمی توانم در مورد این موضوع تلفنی بحث کنم. باید پایین بیایید و مکان را خودتان ببینید.

در اینجا ، آدرس شغلی ما را بنویسید ... »همچنین به نظر می رسد آنها خیلی زود برای پاسخ به بسیاری از س basicالات اساسی که ممکن است مردم درباره یک آپارتمان داشته باشند ، مانند سن ساختمان ، طبقه واحد ، آسانسور ، پارکینگ و فضای ذخیره سازی پاسخ داده اند.

3.5 میلیون وسیله نقلیه تهران در جستجوی مکانی بی وقفه برای پارک هستند. حتی اگر مردم اکنون در تهران پارک می کنند ،

 

باریک ترین خیابان ها و بسیاری دیگر از خیابان ها توسط شهرداری به مناطق پارکینگ رایگان یا پولی تبدیل شده اند ، یافتن پارکینگ در نزدیکی خانه یکی از مشکلات دائمی است. مکان قدیمی من پارکینگ نداشت ، بنابراین من ماهیانه 100000 تومان به نگهبان پارکینگ شهرداری می پرداختم تا به من اجازه دهد در آن طرف خیابان پارک کنم. برای آپارتمان جدید خود ، به مکانی با پارکینگ امن احتیاج دارم ، زیرا نمی خواهم اتومبیل دزدیده شده را به لیست مشکلات احتمالی خود اضافه کنم.

 

منبع: https://tehrankelaymer.com/






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: